mandag 18. februar 2008

Paraty

Dette er den fórste grá dagen vi har hatt pá lenge. Vi har sost litt rundt i byen, fór regnet startet. det er en nydelig by med veldig koselige hus. vi er ´pá en internetkafe ná for det er stadig kó pá internettet pá hostelet, men det gár ikke ann á legge ut bilder her, sá jeg fár se om jeg fár litt tid senere i kveld...
Brasil har vaert veldig bra! vi har trivdes godt, pá tross av at vi lá pá en 22. manns sovesal i Rio. Ihla grande var alt vi hadde drómt om. vet ikke om jeg husket á skrive at vi stótte pá en flokk aper pá en av váre turer i jungelen pá óya. :) vi har fátt oppleve utrolig mye fantastisk, og ingenting dumt har skjedd med oss. Det er litt rart at vi er halvveis, og snart skal videre til afrika, men vi gleder oss utrolig masse til á besóke Marianne. Det ser faktisk ut som om det er háp om á komme oss til Kenya. :)

Litt rart á vaere her nár Henrik har bursdag, men vi fár feire han nár jeg kommer hjem. Jeg savner alle masse.

Ingen kommentarer: