lørdag 23. februar 2008

Ingunns bursdag!

Ingunn hadde bursdag i gaar, eller i dag. klokka er over 12. Jeg har proevd aa gjoere dagen saa bra som mulig, og heldigvis fikk jeg hjelp... Elise og Kjetil er ogsaa i Cape Town, saa vi har hengt med det meste av dagen. :) Helt fantastisk!!! I morgen skal vi til Robben Island med dem og foreldrene til Kjetil. Vi gleder oss. :)

Vi blir i Cape Town trolig frem til Torsdag, deretter gaar turen langs kysten til Durban. Den turen skal vi bruke 1 uke paa. vi skal ta en backpacker buss som vi betaler for hele uka, saa kan vi hoppe av og paa som vi vil... vi blir i durban i to dager foer vi tar bussen til flystasjonen i johannesburg for aa fly til kenya. :) vi gleder oss veldig til aa komme til Marianne!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Heiiiii
Husk å skrive melding til dine foreldre:) Hils Elise og Kjetil og Ingunn:)

Marianne sa...

Gjett om jeg og gleder meg til lillesøster kommer... Nå har jeg sjekkt ut Masai mara for dere. Fantastisk flott, gled dere:)

Marianne sa...

Hils Kjetil, Elise og Ingunn fra meg og:)