onsdag 30. januar 2008

Beltedyr!

Vi har hatt en herlig dag pà halvòya. Vi har sett masse masse sjòlòver, pingviner, beltedyr, elefantsel, lamaer, en eller annen type kaniner og hester. :) Vi fikk ogsà snorklet litt. Ikke sà masse à se, men deilig à bade. :) Vi fikk se en albinosjòlòvebaby! Turen var herlig, men vi hadde hàpet pà à se spekkhogger og delfiner, men det fàr bli en annen gang. :) kanskje vi fàr ta en spekkhoggertur nàr vi kommer hjem til norge igjen. :)

Nà skal vi ut og fikse litt ting. Vi vurderer à ta en tur i morgen ogsà, gàr ann à labbe sammen med pingviner, men stranda frister ogsà, sà vi fàr se...

Jeg tok desverre bilder med mitt kamera, (ikke ingunns) sà det kommer nok ikke noen blider fra denne turen, i og med at jeg har glemt kabel....

7 kommentarer:

ingunn sa...

Så gøy silje. Utrolig artig å se beltedyr? Kiipt du har glemt kabelen. Det har ikke jeg fått med meg. Det er så spennende å høre om turen. Gleder meg til neste innlegg. Stor klem fra lillesøstra

Marianne sa...

Så mye gøy du gjør Silje. Det er dager siden jeg var inne, og du har jo gjort masse...Kos deg videre. Klem

Unknown sa...

Gleder meg til å se masse bilder. Gøy at du er så flink til å skrive hva du driver med. Du kan jo bare kjøpe sånn kabel? Bare ett forslag...
Hørt at Ingunn er begynt i SOH?
Hils:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Jepp!! Skikkelig artig å høre alt du opplever :) Og eg som ikkje veit kva beltedyr er ein gang.. hehe. får høre med mannen min når han kjem fra jobb. :D Høres utrulig spennende ut! Ta vare på deg sjølv og niiikos deg! *stort smil* Godklem fra vest, eh.. no blir det vel nord? :)

Alf Egil sa...

Fett, ass! Jeg heier på Birte. Den kabelen du mangler er veldig vanlig(hvertfall her i Norge), og neppe vanskelig å få tak i i en storby. Gidder du si til Birte at ho burde vært på hyttetur? Kozåklemz! PS: fortsett gjerne å sende utstyrstester på mail.

Marianne sa...

Det går jo ikke an å sende utstyrsrester på mail. Det må være hvis det er ord som er restene...

Marianne sa...

Å nei, nå var den publisert, også var det tester, ikke rester det stod... Tabbe. Ha en fin dag