onsdag 19. mars 2008

4985moh

Tenk deg; klokka er 3 på natta, dagen før hadde vi steget 800 meter på 8,5 timer, og dagen før det, 4 timer og 700 meters stigning. Det du har foran deg er, 800 meters stigning, 3 timers klatretur. Det var mørkt og kaldt og ufattelig tungt. Beina verka, og tårene trilla, men jeg nådde toppen. :) Hadde aldri trodd det var mulig. jeg gikk på autopilot, den ene foten foran den andre. Til tider svimlet det for meg, andre ganger begynte jeg bare å grine, men jeg gav meg ikke... Jeg kom opp! Mount Kenya er besteget! Viljestyrken er testet til det ekstreme. Dette var faktisk en mye større prøvelse enn strikkhoppet... Heftig... 4985moh. Jeg klarte til og med å gå ned fra fjellet etterpå! Jepp, jeg er utrolig stolt over at jeg nådde toppen, og jeg er overraska over at jeg eier viljestyrke til å tømme meg for krefter for å se soloppgangen på mount Kenya. Utsikten var fantastisk nydelig, så etter at jeg hadde tuta ferdig, fikk jeg nytt en fantastisk soloppgang...

2 kommentarer:

ingunn sa...

Grattis Silje!!! Vi er stolte av deg! God, meget god, skildring!!!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, kjempe bra beskrevet! :) Må ha vert ufattelig tungt!! Du fortsetter å imponere! :) Storkos deg på stranda no, men pass så du kje blir solbrent. ps, god påske! ;) hehe. godklem :)