lørdag 6. juni 2009

Mai 09

Hei.

Det blir lengre mellom hver gang jeg skriver nå, det må jeg bare beklage. Det kan være dette er det siste innlegget jeg skriver her fra Kenya. Jeg har bare 23 dager igjen før jeg flyr tilbake til Norge. Om en uke og to dager reiser jeg til Tanzania med Kristine og søsteren hennes. Vi skal til Et lite sted som heter Katesh og besøke noen av kollegaene våre. Vi skal også en liten tur til Haydom. Det blir spennende å se sykehuset jeg har hørt så mye om. Jeg skal prøve å huske å skrive litt om reisen. :)

Siden sist har jeg vært på sykkel og kampingtur i hells gate med internatet, også har vi feiret 17mai. Det var en veldig fin feiring. Vi var ca.160 personer her på tomta på formiddagen. Vi hadde barnetog og pølser og leker etterpå. En suksess. På kvelden var vi hos ambassadøren. En litt annerledes feiring, men bra. Masse folk. Det var litt rart å feire 17mai uten bunad og gladjazz, men jeg storkoste meg alikevel. Jeg skal prøve å legge ut bilder senere, men nettet er så ustabilt nå, at jeg ikke får det til... Sånn er det å bo i Afrika. :)

Jeg gleder meg masse til å se alle igjen. :D

4 kommentarer:

ingunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ingunn sa...

Vi gleder oss masse til å se deg igjen Silje. Savner deg masse!!!! Klem fra lillesøstra

Miley sa...

lengre mellom du skriver? du skriver jo aldri....
en person jeg VET du kjenner

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Savner blogginnleggene dine!

God romjul og eit herlig nyttår, mi kjære venninne :) Velkommen på besøk!!

Godklem