onsdag 18. mars 2009

Mamma og Pappa på besøk. :)

Mamma og Pappa har vært på besøk i snart 3 uker. Fredag morgen reiser de hjem igjen. Blir litt trist, men jeg skal hjem om 3 måneder, så det går fort til neste gang jeg ser de, og på lørdag om litt over 1 uke kommer Marit og Inger Elise på besøk. :) Så jeg lider ingen nød...

Litt bilder fra besøket:

Lake Magadi. (Saltsjø med varme kilder og flamingo.)


Vi møtte en gjeng sjiraffer på veien.
Et tre etasjers fuglereir.


Flamingoer på saltsjøen.

Varme kilder. 42 grader i lufta, og ca.60 grader i vannet. Men vasse måtte vi.


Crecent Island.
En øy i Lake Nakuru. Ble brukt under innspillingen av Mitt Afrika. De plasserte noen ufarlige dyr ute på øya, slik at de kunne labbe trygt rundt.



Vi kom ganske nærme noen Vannbukker.



En gjeng med gnu løp forbi Pappa.


På vei tilbake kjørte vi forbi noen flodhester.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig Silje. Ja nå er mamsen og papsen trygt hjemme igjen. Fikk sett litt bilder i går. Høres. ut som at de har hatt en god tur:) Og takk for gavene til bursdagen. De var midt i blinken:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så koslig med besøk da!! :) Takk for koslig helsing på bloggen! :) Hadde ein knall bursdag :) Einar kan det med å overraske :) Om du hadde vert her skulle du fått smake kaka hans :) Hehe :) Håper at alt står bra til med deg! Gleder meg til å sjå deg snart! Håper på besøk her veit du ;) Kanskje vi stikke til krsand igjen ein tur om ikkje alt for lenge :) Koslig, og så dumt at det blir så lenge mellom kver gang. :) Godklem til deg!! :)