søndag 24. august 2008

Nairobi!

Nå har jeg komt meg i hus. Fått handla inn det meste som jeg trenger. Jeg kom til ferdig møblert leilighet, så det er veldig deilig.
I går kjørte jeg bil for første gang. Ganske utfordrende i og med at en kjører på venstre side, og alt er snudd om, og at det er endel uventet ting som skjer. Tror ikke det er mulig å sovne bak rattet her, en må være fulstendig tilstede hele tida... Men alt gikk greit, jeg har ikke kjæsjet no. :) Og Marianne har vært utrolig tolmodig og rolig. Jeg er veldig inponert over hvordan hun taklet dette. :)
Ellers er det herlig miljø på tomta. Masse bra folk. Det ser ut til at jeg skal få et fantastisk år. :) Jeg tar bilder av huset i morra så dere kan se hvordan jeg har det. Det er utrolig koselig. Rødt med egen hage med masse bananer i, og så heter det stabburet. :)

2 kommentarer:

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

åh, så spennende!! :) Blir så kjekt å følge med igjen på bloggen din. Det skjedde liksom så lite på den når du var i norge.. :P
Høres ut som du trives allerede!! Gler meg til å sjå korleis du bur :) I forje uke fekk eg den trådhylla og tinga vi kjøpte i krsand, på plass. Vart så koslig borte på kjøkkenet no.. ;) Her i Bergen er det massemassse regn i kveld. Det regner i bøtter og spann.. eg tenker du har det litt varmere og betre der nede gitt ;) Sender deg ein STOOOR klem :) glad i deg!!

ingunn sa...

Hei silje. Høres ut som huset er så koselig. Gleder meg til å se bilder. Skal legge noe ut på bloggen jeg også. Er så treg jeg. :(. Du er jo så tøff som bare hiver deg bak rattet med en gang. Hvordan er det å lære å kjøre av storesøster? Hils masse til marianne. Glad i dere begge. Klemzzzzzz